07 februari 2009

IKEA Bäckebol, inte en höjdare denna gång

Var på IKEA Bäckebol i dag. Senast var väl omkring början av december senast och de höll då på att bygga om. Massor av varor fanns helt enkelt inte och då jag frågade en i personalen om när de skulle vara färdiga, fick jag svaret "julveckan". Både jag och Sara tyckte det var lite usel planering att ha ungefär halva varuhuset avstängt under julhandel, men men, är det så de vill ha det så får det väl vara så.

Nå, åter till dagen. Vill tillägga att vi som var där var jag, Sara, Nadya, min mamma, min syster Anita och hennes två barn Simon och Elena. Det var fortfarande stora områden som var stängda för ombyggnad. Mycket dåligt måste jag säga. IKEA Kållered känns faktiskt som en trevligare affär. Annars handlade vi för ungefär 1 300,varpå vi åker hem.

Väl hemma upptäcker vi att en kasse inte kom med. Antagligen glömdes den bort när vi packade vagnen. Surt. Sara har ringt IKEA, men inget än. Vi skulle ringa tillbaka i morgon efter 10.00. Dock, vi räknar med att den kassen inte lär vara inlämnad, utan att någon annan person fick lite extra grejjer. Värdet låg på ungefär 350 kr.

Inga kommentarer: