01 januari 2009

1:a januari

I dag var det en härlig dag vädermässigt, klart, kallt, vindstilla. Mer sånt tack. I går natt spådde jag (tarot) Sara och mig för året som kommer, en kul liten tradition vi har haft några år. Bör tillägga att när jag skriver att jag spår i tarot är det något jag gör för "husbehov" och jag påstår inte på något sätt att jag har några övernaturliga förmågor eller liknande. Poängen är att det ska ge lite eftertanke i olika sammanhang och att man ska ha en trevlig stund. Det fungerar mina tarotläggningar alldeles utmärkt till.

Så blev i vilket fall som helst våra spådomar:

SARA
Året har mycket potential. Det stora orosmomentet är konflikter, där hon kanske är sekundär. Viktigt är att jag håller tand för tunga då. Fortsätt med det som är påbörjat. Hon behöver agera kreativt med ordning och beslutsamhet. Genomförs detta väl kommer 2009 att bli ett bra år.

GORM
Året handlar om att ta sig i nackskinnet. Uppryckning krävs mentalt, spirituellt och fysiskt. Något som bryter normen kommer att ske, möjligen i samband med en oväntad kontakt. Se upp så att du inte blir utan energi. En del trevligt kommer att inträffa under året.


Mellandagarna 2008 var väldigt jobbiga sjukdomsmässigt, influensa och magsjuka höll vår familj ur funktionabelt skick. Just nu är vi alla mer eller mindre återställda, alla utom Nadya som fortfarande är rätt utslagen tyvärr.

God fortsättning alla!

Inga kommentarer: