17 januari 2009

Tv?

Jag var på Överby, Trollhättans köpcentra, idag. När jag kliver in i ett av affärshusen finns där en lång kö med massor av människor då det finns någon artist att kunna träffa, kram och signera foton och sånt. Eftersom jag är som de flesta andra kollar jag givetvis vem artisten är.

Det visar sig att det är några från Idol och jag kunde ärligt säga att jag har noll aning om vem och vilka dessa person är. Vi har gjort oss av med TV:n sedan ungefär ett år tillbaka. Hur som helst, det är intressant att så många vill komma och träffa dem. TV har ett stort genomslag och jag kanske inte är helt medveten om vad som gäller och inte på lite olika sätt. Som vilka som vart med i just Idol. Kan i och för sig inte säga att jag känner att det är ett problem.

Vad jag förstod var vinnaren någon kille som ursprungligen kom från Malta. Jag studerade honom lite, och jag fick nog intrycket att han var rätt bra. Han hade charm och ett trevligt proffsigt sätt. Vet fortfarande inte vad han heter dock.

Jag fick också köpt tidningen Ridsport som kom ut i dag. Då jag är författare till en av artiklarna, den om norrlandshö, så kändes det väldigt trevligt. :)

Inga kommentarer: