07 december 2008

Magic-spel och IKEA

Var under lördagen med Leo i Alingsås och spelade magic på ALcon, som är ett rollspelskonvent. Nu kunde jag inte vara där hela tiden av transporttekniska skäl, men men, så är det. Utav 7 matcher hann jag spela 4 och utav dem vann jag 2. Det är helt okej och jag känner mig nöjd. Var rätt trevligt där överlag, minus att starttiden skjutis fram en timme. Stort plus till Svenska Magic som sponsrat tuneringen!

Idag var jag på IKEA i Kållered. Jag och Sara tog med Jennifer, Ylva samt Nadya dit. Var väldigt trevligt, vi handlade inte för mycket, ungefär för 1 200. Nu Ligger visserligen IKEA Bäckebol nämare för oss, men de håller på att bygga om och man kommer inte åt hela butiken. Jag förstår mycket väl att man måste bygga om butiker emellanåt, men.. dels är Bäckebol rätt ny, dels tycker jag det är lite dålig planering att bygga om veckorna innan jul. Planeringen var att de skulle vara färdiga i vecka 51.

Inga kommentarer: