24 augusti 2008

Bak-söndag

I dag har vi spenderat mer tid än vanligt i köket. Jag bakade pizza-bullar i två olika varianter, några med kebabkött / lök / tomatpure som fyllning, och några med banan / lök / tomatpure som fyllning. Kan ju lungt säga att det var de första som var mest populära.

Ylva bakade frallor och muffins, samt en chokladkaka i en form. Det blev på det stora hela rätt bra, och alla har under dagen käkat massor. Nå, lite finns kvar att frysas in.

OS avslutades visst i dag. Jag har inte sett något alls av det utom lite som jag såg vid ett besök på Elgiganten häromdagen. Turligt nog var det i alla fall något att se, var en svensk ryttare som gjorde en hopprunda som gav honom silver, tror han hetter Rolf-Göran och han var verkligen bra. Nå, bortsett från det kan jag ärligt säga att jag aldrig vart så ointresserad av ett OS som i år. Vet inte varför egentligen, men så är det i alla fall just nu.

1 kommentar:

Anonym sa...
Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.